It's a sweet sweet fantasy baby

Maricruz

hellabloggin:

fileformat:

who is she

tbh: i see you around school sometimes but we Never talk, rate: 8.9

rachelisaflameprincess:

bendydicks:

considerthishippie:

Instead of just looking up into the sky, you’re actually gazing down into the infinite cosmic abyss, with only gravity holding you onto the surface of the earth.

oh

i was not prepared for that


fuckthisblogshit:

akidnamedmarley:

quickweaves:

guccimaneuver:

britteryikes:

This is terrifying.

this is so fucking disgusting smh

My god I have never seen something so terrifying in my entire life

This makes me really sick

Smfh

You would think the police would back down with the brutality but it seems to be getting out of hand. Smh

dulect:

no need to thank me

your credit card will do

guceubcuesu:

ianthony475:

vworp-goes-the-tardis:

older-aang:

64kbps:

my name backwards spells “disappointment and skin problems”

nice to meet you, Smelborp Niks Dna Tnemtnioppasid

You really shouldn’t put your full name on the internet, it’s not safe.

I’m done

Smelborp for president

burritolover97:

eyebrow game strong? more like eyeBAG game strong. i’m fucking exhausted. haha lol

spookylin:

spookylin:

i turned 13 eight years ago and i’m still upset about never having been in the KND

image

image

causeallidoisdance:

no-this-is-jarod:

they got mad

image

Green Day lead singer Billie Joe Armstrong wrote this about his father, who died of cancer on September 1st, 1982. At his father’s funeral, Billie cried, ran home and locked himself in his room. When his mother got home and knocked on the door to Billie’s room, Billie simply said, “Wake me up when September ends.”

So I’d be angry too if people kept this shit up every single year.


sleekdeetch:

realdwntomars:

femburton:

when your outfit so fly you forget you baby in the hotel room

This is so sad, lmao.

oh gawd.



« newer 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 older »